Bigar K Mujh Se Woh بگڑ کے مجھ سے وہ میرے لئے


بگڑ کے مجھ سے وہ میرے لئے اُداس بھی ہے
وہ زود رنج تو ہے، وہ وفا شناس بھی ہے

تقاضے جِسم کے اپنے ہیں، دل کا مزاج اپنا
وہ مجھ سے دور بھی ہے، اور میرے آس پاس بھی ہے

نہ جانے کون سے چشمے ہیں ماورائے بدن
کہ پا چکا ہوں جسے، مجھ کو اس کی پیاس بھی ہے

وہ ایک پیکرِ محسوس، پھر بھی نا محسوس
میرا یقین بھی ہے اور میرا قیاس بھی ہے

حسیں بہت ہیں مگر میرا انتخاب ہے وہ
کہ اس کے حُسن پہ باطن کا انعکاس بھی ہے

ندیم اُسی کا کرم ہے، کہ اس کے در سے ملا
وہ ا یک دردِ مسلسل جو مجھ کو راس بھی ہے



Bigar K Mujh Se Woh Mere Liyeh Udas Bhi Hay
Woh Zord Rung Tou Hay , Wafa Shanaas Bhi Hay

Taqaazay Jism K Apne Hen , Dil Ka Mijaaz Apna
Wo Mujhse Door Bhi Hay ,Or Mere Aas Pas Bhi Hay

Na Jane Konse Chashmay Hen Maave Raa-e-Badan
K Paa Chukka Hon Jisay Mujh Ko Uski Piyas Bhi Hay

Woh Aik Paikar-e-Mehsoos , Phir Bhi Na Mehsoos
Mera Yaqeen Bhi Hay Or Mera Qayaas Bhi Hay

Haseen Bohat Hay Magar Mera Intakhab Hay Woh
K Us K Husan Pay Batin Ka Inekaas  Bhi Hay

Nadeem Usi Ka Karam Hay K Us K Dar Se Mila
Woh Dard-e-Musalsal Jo Mukjho Raas Bhi Hay…



Please Do Click g+1 Button If You Liked The Post  & Share It


Comments

Post a Comment

Thanks For Nice Comments.