Gungunate Hue Aanchal Ki گنگناتے ہوئے آنچل کی ہوا





گنگناتے ہوئے آنچل کی ہوا دے مجھ کو
انگلیاں پھیر کے بالوں میں سُلا دے مجھ کو

جس طرح فالتو گلدان پڑے رہتے ہیں
اپنے گھر کے کسی کونے میں لگادے مجھ کو

یاد کرکے مجھے تکلیف ہی ہوتی ہوگی
ایک قصہ ہوں پرانا سا ، بُھلا دے مجھ کو

ڈوبتے ڈوبتے آواز تری سن جاؤں
آخری بار تو ساحل سے صدا دے مجھ کو

میں ترے ہجر میں چپ چاپ نہ مرجاؤں کہیں
میں ہوں سکتے میں ،کبھی آ کے رُلا دے مجھ کو

دیکھ میں ہوگیا بدنام کتابوں کی طرح
میری تشہیر نہ کر، اب تو جلا دے مجھ کو

روٹھنا تیرا میری جان لئے جاتا ہے
ایسے ناراض نہ ہو، ہنس کے دکھا دے مجھ کو

اور کچھ بھی نہیں مانگا میرے مالک تجھ سے
اس کی گلیوں میں پڑی خاک بنا دے مجھ کو

لوگ کہتے ہیں کہ یہ عشق نِگل جاتا ہے
میں بھی اِس عشق میں آیا ہوں، دُعا دے مجھ کو

یہی اوقات ہے میری، تیرے جیون میں اگر
کوئی کمزور سا لمحہ ہوں، بُھلا دے مجھ کو.....



Gungunate Hue Aanchal Ki Hawa De Mujh Ko
Ungliyaan Phair K Baalon Men Sula De Mujh Ko

Jis Tarha Faltu Guldaan Parey Rehte Hen
Apne Ghar K Kisi Kone Men Laga De Mujh Ko

Yaad Kar K Mujhe Takleef He Hoti Hogi
Ak Qissa Hon Purana Sa Bhula De Mujh Ko

Doobtey Doobtey Aawaz Teri Sun Jaon
Aakhri Bar Tou Sahil Se Sada De Mujh Ko

Men Tere Hijr Men Chup Chap Na Mar Jaon Kaheen
Men Hoon Saktey Men Kabhi Aa K Rula De Mujh Ko

Daikh Men Ho Gaya Badnaam Kitabon Ki Tarha
Meri Tashheer Na Kar Ab Tou Jala De Mujh Ko

Roothna Tera Meri Jaan Liye Jata He
Aisay Naraz Na Ho Hans K Dikha De Mujh Ko

Aur Kuch Bhi Nahi Maanga Mere Malik Tujh Se
Us Ki Galyon Men Parri Khaak Bana De Mujh Ko

Log Kehte Hen Yeh Ishq Nigal Jata Hay
Men Bhi Is Ishq Men Aaya Hoon Dua De Mujh Ko

Yehe Oqaat Hay Meri Tere Jeevan Men Agar
Koi Kamzor Sa Lamha Hoon Bhula De Mujh Ko…




Please Do Click g+1 Button If You Liked The Post & Share It

Comments

Post a Comment

Thanks For Nice Comments.