Chhorr Kar Ay Zindagi Tujhko Agar Jata Hoon Mein...

chorr Kar Ay Zindagi


کیوں بلندی پا کے ہستی میں اتر جاتا ہوں میں
کس لیے احساس کی حد سے گزر جاتا ہوں میں

ڈوب جائے گی تو اپنے آنسوئوں میں سوچ لے
چھوڑ کے اے زندگی تجھ کو اگر جاتا ہوں میں

زخم بے انداز ہیں پھر بھی ٹھہرِ شہرِ طلب
آنے والی کل کی خاطر پھر سنور جاتا ہوں میں

کھنچتا ہوں سانس میں سنسان راتوں میں خلش
اور دن کے درد میں ہر سو بکھر جاتا ہوں میں

چیختے لمحوں کے آنسو اپنے دامن میں لیے
مجھ پہ یہ الزام ہے کہ اپنے گھر جاتا ہوں میں

کون جانے کون سی منزل بنے منزل مری
آتا ہوں جانے کدھر سے اور کدھر جاتا ہوں میں

بھید لے کے رات کی تاریکیوں کے اے قمر
...چپکے چپکے دن کی بستی سے گزر جاتا ہوں میں


Kiun Bulandi Paa K Hasti Mein Utar Jata Hoon
Kis Liye Ehsaas Ki Had Se Guzar Jata Hoon Mein

Doob Jaegi Tu Apne Aansoun Mein Soch Lay
Chhorr Kar Ay Zindagi Tujhko Agar Jata Hoon Mein

Zakhm Be-Andaz Hein Phir Bhi Thehar Shehr-e-Talab
Aanay Wali Kal Ki Khatir Phir Sanwar Jata Hoon Mein

Kheenchta Hoon Sans Mein Sunsaan Raton Mein Khalish
Aur Din K Dard Mein Har Su Bikhar Jata Hoon Mein

Cheenkhtay Lamho'n K Aansu Apne Daman Mein Liye
Mujh Pe Yeh Ilzam Hai Keh Apne Ghar Jata Hoon Mein

Kon Janay Konsi Manzil Banay  Manzil Meri
Aata Hoon Janay Kidhar Se Aur Kidhar Jata Hoon Mein

Bhaid Lay K Raat Ki Tareekiyon Ka Ay Qamar
Chupkey Chupkey Din Ki Basti Se Guzar Jata Hoon Mein... 


Please Do Click +1 Button If You Liked The Post  Then Share It

Comments