Janey Kis Ka Ho Baitha Hoon


سُدھ بُدھ اپنی کھو بیٹھا ہوں
جانے کس کا ہو بیٹھا ہوں

غیروں سے اب کیا ہے ڈرنا
سب اپنوں کو رو بیٹھا ہوں

میں تو نہیں ہوُں تھکنے والا
ساتھ ہو تُم جب، تو بیٹھا ہوں

تُم کو کیا دُنیا کی فکریں
میں ہوُں نا، میں جو بیٹھا ہوں

میرا تُم سے اب کیا جھگڑا
چھوڑو،جانے دو، بیٹھا ہوں

جو تھے ساتھی چلے گئے ہیں
میں بھی جانے کو بیٹھا ہوں

ہر جانب نفرت کی فصلیں
جانے میں کیا بو بیٹھا ہوں

جاتے جاتے تُم نے کہا تھا
تُم آؤگے، سو بیٹھا ہوں

بیچ چوراہے گندے کپڑے
ہائے صبا کیوں دھو بیٹھا ہوں...


Sudh Budh Apni Kho Baitha Hoon
Janey Kis Ka Ho Baitha Hoon

Gairon Se Ab Kia Hai Darna
Sab Apno Ko Ro Baitha Hoon

Mein Tou Nahi Hoon Thakney Wala
Sath Ho Tum Jab, Tou Baitha Hoon

Tum Ko Ki Dunya Ki Fikrein
Mein Hoon Na, Mein Jo Baitha Hoon

Mera Tum Se Ab Kia Jhagrra
Chorro, Janey Do, Baitha Hoon

Jo Thay Sathi Chaley Gaey Hein
Mein Bhi Janey Ko Baitha Hoon

Har Jaanib Nafrat Ki Faslein
Janey Mein Kia Ho Baitha Hoon

Jatey Jatey Tum Ne Kaha Tha
Tum Aaogey, So Baitha Hoon

Beech Chorahe Ganey Kaprrey
...Hy Saba Kiun Dho Baitha Hoon

Please Do Click g+1 Button If You Liked The Post  & Share It

Comments